Channeling

18.09.2023

Co je to Channeling? Někteří z vás už o tomto pojmu mohli slyšet. V tomto článku si objasníme, co to konkrétně Channeling je a k čemu může sloužit.

Překlad slova Channel je doslova "kanál". Pokud tedy provádíme Channeling, napojujeme se na kanál - kanál informací. Napojujeme se na jemnohmotný svět, díky kterému můžeme získat mnohdy i velmi důležité a užitečné informace. 

Nyní vám povím, jak jsem já sama došla k Channelingu. Channeling mě vždy fascinoval. Už před mnoha lety mě zajímalo, jakým způsobem se lze napojit na vyšší zdroj. Poznala jsem to postupně. Nejprve jsem to pozanala samotným mým psaním, kdy se právě často napojuji na zdroj informací, které skrze mě a můj text proudí. Vlastně pokaždé, jakmile jdu psát nějaký článek, tak nevím, o čem přesně bude. Je to vše dáno tím, že v daný okamžik se napojím na zdroj a informace skrze mne proudí. Samozřejmě většina mých článků je psána doslova z mého života, z mých zkušeností a osobních zážitků, přesto slova, která nalézám při popisu těchto zážitků přicházejí seshora. Někteří lidé se napojují na zdroj prostřednictvím karet, někteří, prostřednictvím mluveného slova, někteří pomocí pocitů a fyzických vjemů. Já sama se napojuji na zdroj na vícero úrovních, záleží na každém z nás, k čemu je nakloněn a k čemu jeho intuice tíhne. 

V případě, že se dokážete napojit na zdroj informací (což mimochodem může být například nějaký váš duchovní průvodce, může to být skupina průvodů či bytost světla), je třeba doslova vypnout mysl, která chce vždy všechno kriticky hodnotit. Mysl si často říká - "je tato informace, co mi přichází skutečná, nebo jsem si ji vymyslela?" Naše mysl chce mít přehled o všem.  Tady mi skutečně můžete věřit, že vím, co říkám, neboť já sama mám velmi silnou mysl, kterou někdy utišit není jen tak. Pokud však naše mysl, kterou si můžete představit třeba jako hraniční přechod, tak pokud naše mysl zůstane volná a otevřená, vznikne tak i volný prostor, tj. vzniknou otevřené hranice pro průchod informací z vyššího zdroje. 

A asi k té nejpodstatnější otázce. K čemu je Channeling dobrý? Channeling je skvělý pomocník v případě, že chcete zjistit, proč se určité záležitosti ve vašem životě dějí právě vám. Channeling vám může dát odpovědi na otázky vašeho zdraví, můžete se také dozvědět pravdu o podstatě svého bytí a o napojení na své duchovní průvodce. 

Už u mnoha lidí, u nichž jsem mohla vyzkoušet stahování informací "shora", jsem mohla zjistit doslova proč je určité záležitosti trápí, proč procházejí danou životní situací a s čím je spojená, jaké pochopení díky dané situaci mají v jejich životě docílit, atd.

Channeling vám však vždy poskytne pouze a jen ty informace, které vědět můžete. Nikdy se nikdo z nás nedozví víc, než potřebuje. Je to právě také z toho důvodu, že určitými lekcemi musíme v životě projít a tyto lekce nám mají samy otevřít nový pohled na věc, případně mají změnit naše myšlení a cítění. V některých případech tak nelze získat informaci, po níž kdokoliv z nás prahne, a to z toho důvodu, že na tuto informaci si musíme přijít sami naším vývojem, nebo našimi lekcemi, neboť teprve pak nás na hluboké buněčné úrovni dokáží tyto zážitky "přepsat" - tj. dokáží nás nebo něco v nás skutečně změnit.

Pokud vás samotné zajímá téma channelingu víc, případně máte nějaké otázky ohledně možnosti, jak sami na sobě pracovat a napojit se na vyšší vědomí, klidně napište na mail: havlakova.jana1@gmail.com 

Mějte se krásně:)

Janka